پسرم رهامپسرم رهام، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

پا به پای کودکی های رهام

پسرم دنیای من!

1393/12/16 0:46
نویسنده : مادر رهام
132 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم دنیای من!

توبزرگ میشوی وبزرگتر.... ومن هرروز دلتنگ روزهای کودکی ات میشوم

روزهای بارداری ،روزهایی که در بطن من بودی و فقط من لمست میکردم

روزهای نوزادی .روزهایی که به غیر از آغوش من ماْوایی نداشتی.

دلتنگ روزهایی هستم که به سرعت سپری شد.

خیلی زود گذشت.روزی که خدا فرشته ای را به من هدیه داد تا زین پس نگهدار او باشم.

امانتدار خدا هستم تا از تو پاسداری کنم.

ازتو وزیباییهایت.خنده هایت 

 هرروز که میگذرد عشق من به تو صدچندان میشود

یک سال ویک ماه و بیست و شش روز از آمدنت میگذرد

توبزرگ میشوی ومن هر روز که میگذرد در دریای عشق توکوچکتر میشوم....

و شاید همین روزها غرق شوم...........

بـه قیمتـــ صــفر " تومــن"
همین کــ
"تـــو" کنـــار "مـــن" باشی
ثروتمــندترین انسانم

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله عااااطی
19 اسفند 93 1:55
مامان ترانه خییییییلی قشنگ بود 👏👏👏👏👏👏👏😍😍😍