پسرم رهامپسرم رهام، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

پا به پای کودکی های رهام

دنیای مادرانه

1394/3/17 10:16
نویسنده : مادر رهام
665 بازدید
اشتراک گذاری

دلم ضعف میرود برای دنیای مادری

دنیایی که متعلق به خودت نیستی

همه جا حضور کسی را س میکنی که آنقدر بی پناه است که آغوش تو آرامش میکند

آنقدر کوچک است که دستهای تو هدایتش میکند

آنقدر ضعیف است که شیره جان تو پرورشش میدهد.

مادری را دوست دارم.

چون به بودنم معنا میبخشد

چون ارزشم را به رخم میکشد

و یادم میدهد هزار بار بگویم جانم...

هر چند در آینه خودم را نمیبینم

ان زن خسته...ژولیده و کم خواب در قاب آینه را تنها وقتی میشناسم که دستهای فرشته ای به گردنم گره میخورد و با خنده از من میخواهد عکسی دو نفره بگیریم

و انوقت است که من زیبا میشوم و زیباترین ژست دو نفره را در قاب آینه حک میکنم.

مادریم را خیلی دوست دارممحبت

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

جواهری پرنسس
17 خرداد 94 10:26
سلام چ کوچولوی نازی
مادر رهام
پاسخ
ممنونم عزیزم