پسرم رهامپسرم رهام، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره

پا به پای کودکی های رهام

گذری به مناسبتها (جشن دندونی)

1393/12/20 15:58
نویسنده : مادر رهام
744 بازدید
اشتراک گذاری

28 مرداد بود که یهو تیزی یه دندون موشی رو حس کردم.از خوشحالی شروع کردم جیغ کشیدن.بابا فرزین شیرینی خرید و اومدیم خونه مادر جونی اینا.مادر جونی هم واست برنج سرخ کرد و به میمنت اولین دندونت روی سرت برنج ریخت.قرار شد 19 شهریور هم زمان با هشتمین ماهگردت برات جشن دندونی بگیریم.

مراسم از ساعت 6 شروع شد.واسه شام آش دندونی پخته بودیم.سالاد الویه و ماکارونی.البته سالاد الویه رو شکل دندون تزیین کرده بودیم.

واست تم دندون اجرا کرده بودم.گیفت هایی با پاپ کورن درست کردم که عکست رو روش زده بودم.ریسه های دندون آویزون کرده بودیم.عکس فرشته های دندون با شعر:

رهام داره یه دندون قند میخوره از قندون فرشته ی مهربون آورد براش یه دندون

 

سلام سلام صدتا سلام 

من اومدم با دندونام

میخوام نشونتون بدم

صاحب مروارید منم

یواش یواش و بیصدا

شدم جز کباب خورا

 

موقع اجرای مراسمت هم لباس شکل دندون که مادر جونی واست دوخته بود رو تنت کردیم.کلی هم ذوق میکردی و میرقصیدی.تازه بین وسایل روی سفره ات به سمت خودکار رفتی.میخوای نویسنده بشی مامان؟؟؟خندونک

 

 

عکسهای جشن دندونی رهام جونی در ادامه مطالب

 

 

 

 

کیک دندونی رهام جونی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم از عروسکهای دندون سالم و خراب که مادر جونی واست درست کرد

 

 

 

 

 

 

 

این هم لباس شکل دندون که موقع اجرای مراسم دندونی تنت کردیم

 

 

 

 

 

 

 

واینم رهام جونی که روی لباس عروس مامانش واسه اجرای مراسم دندونی نشسته و داره به ظرف برنجش ناخنک میزنه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پریسا جوووووون
20 اسفند 93 23:28
سلام مامان مهربون و دلسوز خوبی وبلاگت حرف نداره. شیکه. من هر از گاهی سر میزنم باعث افتخار ماست سایتت توی سایتم ثبت کنی. اینم ادرس http://undone.rozblog.com تا الان 240 مامان سایتش ثبت کرده. مامان مهربون منتظرتما
مادر رهام
پاسخ
مرسی
خاااله عاطی
21 اسفند 93 19:47
رهام خاله نمییییییدونی که یه عالمه خوشگل شده بودی تازه کلی هم به هممون خوش گذشت ☺☺☺☺☺☺☺☺
مادر رهام
21 اسفند 93 19:57
مرسی خاله عاطی مهربون خوششگل
khale leili
21 اسفند 93 20:49
akh khale barat bemire k enghd zogh mikardi khaleeee ❤❤❤❤❤❤