پسرم رهامپسرم رهام، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

پا به پای کودکی های رهام

طوطی من

1394/1/15 21:13
نویسنده : مادر رهام
560 بازدید
اشتراک گذاری

محبتشدی طوطی من!

اره شدی عین کاسکو.دیدن رشدت لذت بخش ترین اتفاق زندگیمه.نفس من داری عین کاسکو برای صحبت کردن تلاش میکنی.سیزده بدر با خانواده مامانم بیرون بودیم.پسر داییم علی مدام ترقه میترکوند و ما مدام داد میکشیدیم علی !علی! یهو شما عین کاسکو بلند گفتی علی! ای قربون علی گفتنت بشم من.البته قبلش من هر وقت خواستی از جات بلند شدی بهت گفته بودم بگو یا علی و پا شو.خب ما شیعه علی و عشق علی هستیم.

امروزم پای گاز واستاده بودم اومدی دست دراز کردی سمت گاز گفتم نه مامان آتیشه آتیش!شما نگام کردی و گفتی آتیشه آتیش!ای من فدای اون آتیش گفتنت

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

khale leili
17 فروردین 94 2:00
Akh mn fadae harf zadamet bshm k sari hamechio.migi.khalee
مامان عاطفه
17 فروردین 94 8:03
سال نو مبارک ای جانم فداش بشم می بوسمشمرسی مامان عاطفه جون